VIRÁLNÍ REKLAMA: Nejromantičtější žádost o ruku

V důsledku romantických filmů si ženy vnukávají nesplnitelná očekávání od jejich partnerů. A nyní se k romantickým filmům přidávají i PR akce různých značek. Jednou z nich je také značka papírových lepítek Post-It.

Společnost Post-It vytvořila k příležitosti Bílého dne v Jižní Koreji (romantický svátek v Koreji) video, které se stalo okamžitě virálem. Nicméně je nutné přiznat určitou inspiraci Hollywoodem. V romantickém dramatu Samotář v Seattlu se Meg Ryan podívá z okna, které otevírá výhled na Empire State Building. I ve videu společnosti Post-It se právě na oknech budovy, která se nachází naproti kavárny, rozzáří velké srdce doplněné žádostí o ruku vytvořené z lepítek přes tři patra budovy. A v kavárně sedí právě ona.

post-it

Žádost o ruku z lepítek Post-It

Oficiální motiv, který stojí za spuštěním kampaně

K vytvoření nápisu byly použity desítky tisíc post-itů a lepily je tři stovky lidí.

„Spotřebitelé vnímají Post-It jako funkční zboží, nikoliv jako značku, což vyvolává tvrdou konkurenci s levnějšími brandy. Hlavním důvodem této kampaně bylo přimět lidi k tomu, aby vnímali Post-It jako nejen funkční předmět, ale jako symbol spojující lidská srdce,“ uvedla v tiskové zprávě společnost.

Spousta mužů se z podobných videí jen těžko raduje, protože taková videa nasazují laťku opravdu vysoko. I přesto zažívá video obrovskou popularitu. Na YouTube jej doposud zhlédly na 3 miliony lidí.
Zdroj: Campaign Asia

Komentáře

Nahoru