Vodafone a krizová komunikace v praxi

Na Facebook stránkách se strhla další bitka mezi mobilním gigantem a jeho (bývalým) zákazníkem, který vyeskaloval v blokaci onoho zákazníka. Myslíte, že to byl správný postup?

Celé vlákno najdete na: https://www.facebook.com/vodafoneCZ/posts/10151554152731812

Přišla mi z čísla 77706 smska s textem: „Vase posledni vyuctovani cislo 301907649 je vystavene na 36 Kc a neni nutne ho nyni hradit. Castku prevedeme do pristiho vyuctovani Vas Vodafone.“

Nicméně:
1/ Již od počátku ledna 2013 nejsem vaším klientem.
2/ Měl jsem zato, že všechny naše závazky jsou již vyrovnány, nemohu si to však ověřit, poněvadž s ukončením smlouvy jste mi zrušili přístup do internetové samoobsluhy.
3/ Nepřišlo mi v návaznosti na sms žádné vyúčtování, natož faktura.
4/ Nechápu, pokud se domníváte, že vám něco dlužím, proč bych to neměl platit, zvláště, když nic nelze převádět do dalšího vyúčtování, poněvadž žádné další vyúčtování mezi námi už nikdy nebude.

Je ve vašem zájmu mi vysvětlit, co výše uvedeným zcela nelogickým postupem sledujete.

Celý váš krajně dementní přístup podtrhuje jen moji naprostou nespokojenost, kterou jsem s vámi za poslední 2 roky našeho jinak 11 let trvajícího odběratelsko-dodavatelského vztahu měl.

Tým redaktorů magazínu Objevit.cz se skládá z poměrně mladých lidí, kteří psaní článků a pohybování se ve světě IT pokládají za svůj koníček, věnují se mu a tudíž mu i rozumí.

Komentáře

  • AThoS

    Tak pán nakonec může být rád, že absurní SMS dostal na nějakou částku… To já jsem dostal přesně stejné sms v dvou po sobě následujících měsících po vypovězení pausálu… na to na částku 0.00,- Kč. No to mě poserte =) Vodafon jsou jebky… Neschopný s tím něco udělat a i jen to nějak rozumě vysvětlit… Poslal jsem je do prdele. (omlouvám se za sporstá slova, ale ve spojení s Vodafonem anebo jinýma institucema podobného rázu se mi ta slova pořád lepí na patro).

    • Podle me je úplně jedno, o jakéhom operátora se jedná. Ale srovnám-li Vodafone, tak mi přijde, že konkrétně jejich Vodafone OneNet je skutečně chaos nad chaos. Jako byznys zákazník máš na rozdíl od běžných zákazníků tu povinnost chodit jen na pár vybraných poboček, protože s tebou nemůže nikdo nic řešit. Nutnost se neustále prokazovat admin. heslem mi přijde také naprosto stupidní, poku mi volají na číslo, pod kterým jsou registrované všechny smlouvy atd.

      Ale k failu výše – nevím, jestli je zrovna nejlepší zabanovat nadávajícího zákazníka. Většinou začne křičet ještě víc. A přidají se další lidé nesnášející cenzuru. To, že se zákazník vyjadřuje jako prase, to je jen jeho ostuda. Ne ostuda Vodafonu. Ostuda je, že to neumí řešit.

  • Martin

    Vodafone mi dvakrát ročně „omylem“ vystavuje faktury na vyšší částky. Chybné vyúčtování faktury Vodafone opraví az po náročných urgencích z mé strany. Nechápu, proč tak obrovská firma jako Vodafone neumí vystavit správně fakturu a pravidelně dělá chyby ve vyúčtování. Budu muset přejít k jinému operátorovi.

Nahoru