Vodka Gas Familia zašla v nové reklamní kampani daleko, tvářemi billboardů jsou teenageři

V minulém roce společnost Gas Familia přišla s nevkusnou reklamní kampaní na vodku. Mladé dívky ve vaně, v kufru a nákupním košíku vypadaly opilé. Nová reklamní kampaň, která „zdobí“ Slovensko, zachází ještě dál. Bezohledné umístění billboardů a nepochopitelná kreativita.

ScreenHunter_1

Tváří billboardu je mladá slečna

Před Centrem pro léčbu drogových závislostí v Bratislavě, kde se léčí také závislí na alkoholu, se objevil billboard propagující vodku. Na billboardu je mladý chlapec, jehož tvář překrývá nápis: „Keď nie si len mamkin synáčik. Ži po svojom.“.

Billboard s reklamou na vodku se objevil také na plotu před Základní školou na Kalinčiakové ulici v Bratislavě. Denně tudy chodí stovky dětí jak z této školy, tak i z dalších blízkých škol. Má snad reklama vybízet mladistvé, aby začali s alkoholem?

vodka_centrum

Billboard v Centru pro drogově závislé

Reklama se nesmí zaměřovat na mladistvé osoby

Zákon stanovuje, že reklama nesmí být zaměřena na mladistvé osoby. Reklamy by měly respektovat kodex, dle něhož nesmí být podobné reklamy v blízkosti škol a výchovných zařízení. Reklamní agentura BigMedia by měla respektovat pravidla reklamy, nicméně jde proti proudu.

vodka_skola

Billboard před základní školou

Přestože je na billboardech malým písmem upozornění, že daný produkt je pro osoby starší 18 let a že osoba na reklamě je také starší 18 let, slogany „maminčin synáček“ a „tatínkova princezna“ nejspíše cílí na mladší skupinu.

Reklamní agentura BigMedia vytvořila kontroverzní reklamu, která sice přiláká pozornost veřejnosti, ale zároveň si povšimne bezohlednosti, ať už k dětem či závislým na alkoholu.

Zdroj: Dennikn

Každý to rád bez pravopisných chyb.

Komentáře

Nahoru