Výdaje českých podnikatelů na internetovou reklamu

Výdaje českých podnikatelů na internetovou reklamu

České společnosti utrácejí za internetovou reklamu stovky milionů korun měsíčně. Náš magazín vám přináší únorové on-line reklamní výdaje podnikatelů v číslech.

V měsíci únoru utratily české firmy za reklamu své společnosti na internetu přes 409 milionů korun. Drtivá většina těchto peněz (373 milionů korun) směřovala k desítce největších provozovatelů on-line reklamy. Mezi ně se řadí Seznam, Economia, Mafra, Ringier Axel Springer a Mladá fronta.

V měsíci lednu 2014 vydaly firmy za internetovou reklamu o čtyři procenta více (452 milionů).

 

Tým redaktorů magazínu Objevit.cz se skládá z poměrně mladých lidí, kteří psaní článků a pohybování se ve světě IT pokládají za svůj koníček, věnují se mu a tudíž mu i rozumí.

Komentáře

Nahoru