Výrobce e-cigaret se omlouvá za reklamu v dětské aplikaci

Výrobce e-cigaret se omlouvá za reklamu v dětské aplikaci

Reklamy v hrách pro Android či iOS. To už je dnes tak samozřejmé, že se nad tím ani nikdo nezaráží. Co když se ale v dětské aplikaci objeví reklama na e-cigarety? Přesně to se totiž stalo.

British American Tobacco (zkráceně BAT) je britská tabáková společnost. Pochopitelně se snaží neustále zvyšovat svoje příjmy, a proto začala v červnu vyrábět i svoje e-cigarety. A ty je třeba propagovat.

Nicméně není jasné, jak se tato reklama dostala až do iPad hry pro děti. Tato reklama upoutala pozornost potom, co na ní upozornil uživatel Twitteru Graham Brown-Martin tím, že tweetnul obrázek této reklamy.

BAT velmi rychle reagovala a okamžitě se omluvila:

Dále BAT vydalo prohlášení, ve kterém se omlouvá za vzniklou situaci. Rovněž zdůraznili, že děti nejsou a nikdy nebudou cílovou skupinou těchto e-cigaret.

zdroj: mashable.com

Milovník knížek, počítačových her a anime. Kromě toho si myslí, že člověk by kromě ducha měl rozvíjet i své tělo. Proto se pravidelně věnuje běhání, posilování a několika dalším věcem. Na Objevit.cz vás pravidelně informuje o novinkách z IT.

Komentáře

Nahoru