Výsledky výzkumu online nákupního chování v Evropě prezentuje přední přepravce DPDGroup

Výsledky výzkumu online nákupního chování v Evropě prezentuje přední přepravce DPDGroup

Přední přepravce a inovátor v oblasti e-commerce České republiky a Evropy DPD se letos účastní konferencí Eshopista a E-business Forum. Obě konference probíhají v září a společnost se chce podělit o výsledky průzkumu DPDGroup E-shopper Barometer, který proběhl po celé Evropě. Bude zde kromě jiného unikátní možnost nahlédnout do e-shopů optikou zákazníků.

 

DPD se ve svém výzkumu zaměřila na nákupní chování zemí Evropy. Prostředí internetových obchodů se rychle mění a je dobré držet krok a vědět, co zákazníci chtějí. Výsledky průzkumu srovnávají zvyklosti v online nakupování v různých evropských státech, jaké jsou kde oblíbené možnosti platebních metod, doručování zboží, podle jakých kritérií zákazníci vybírají e-shopy, co považují za hodnotné a co je naopak spíše odradí. V prvním takovém výzkumu v loňském roce byly vyzpovídány více, než dvě desítky tisíc uživatelů z 21 evropských zemí.

 

Screen Shot 2017-09-23 at 11.01.49 PM

 

První konference Eshopista proběhla 20. září v kulturním domě Royal. Jejím posláním je vzájemné obohacování leaderů e-shopů vlastními zkušenostmi z online businessu. Organizace funguje už třetím rokem a účastnící z řad e-commerce, retailu či marketingu mají možnost nahlédnout pod pokličku nejúspěšnějším internetovým obchodníkům. Ve středu zde za společnost DPD zde promluvil výkonný ředitel Ondřej Vaňha. Ten například jako zajímavost uvedl, že podíl online nákupů v ČR (8,4%) je pod evropským průměrem (9,6%).

 

eshopista_logo

 

Druhá konference, již devátý ročník E-business Forum, proběhne v pondělí 25. září v Národním domě na Vinohradech a prezentovat výsledky výzkumu E-shopper Barometer bude generální ředitel společnosti DPD CZ Miloš Malaník, který má slovo od 11:15. E-business forum je pořádané společně organizacemi TUESDAY Business Network a Asociací pro elektronickou komerci. Jedná se o rozsáhlejší oborovou konferenci, která je zaměřená na problematiku e-commerce, online prodej a e-shopy. Budou zde hovořit výjimeční hosté z České republiky i zahraničí z řad internetových obchodníků, manažerů, právníků, dodavatelů služeb pro obchody, marketingových specialistů a konzultantů. Vstupenku lze zakoupit už za 2 500 Kč, základní cena je 5 649 Kč, na stránkách  TUESDAY.

 

Screen Shot 2017-09-23 at 10.52.06 PM

 

O společnosti DPD

 

Mezinárodní dopravní společnost Direct Parcel Distribution vznikla v Německu v roce 1976 jako alternativa k poštovní a železniční přepravě, která chtěla nabídnout klientele nadstandardní servis, a velice rychle se rozrostla. O deset let později už byla ve vůdčí pozici na doručovacím trhu v Německu a začala budovat mezinárodní síť. V roce 1994 vstoupila i na český trh, dnes má síť přes 830 dep ve více než 40 zemích a přepraví přes 4 milióny zásilek denně po celém světě. V České republice zde pracuje zhruba 650 kurýrů a 330 dalších zaměstnanců, v Praze je hlavní překladiště a 13 dalších dep v regionech. V roce 2001 se spojila se skupinou GeoPost a spadají pod francouzskou poštu La Poste.

 

dpdgroup

 

Pod značkou DPDgroup působí také francouzská společnost Chronopost specializující se na nadměrné zásilky, španělská SEUR a Interlink Express z Velké Británie, který převáží především spěšné zásilky.

 

Zájem společnosti je také ekologie a v rámci programu DrivingChange pečuje o přírodu. Snaží se snižovat své emise například optimalizací tras pro kurýry a pravidelně financuje projekty, které se zaměřují na ochranu a obnovu přírody. Krom toho se věnuje dobrovolnictví ve společenské oblasti, přispívá organizacím bojujícím proti chudobě a podporuje i vzdělávací instituce.

 

Zdroje: dpd.com, eshopista.cz, tuesday.cz

Ráda objevuje svět kolem sebe. Cestuje, vzdělává se a potkává zajímavé lidi z celého světa. Věří, že v každém dřímá nějaký poklad, který lze nalézt. V životě si již sama vyzkoušela leccos a viděla i prožila věci, kterým lze často těžko uvěřit. Je plná života a miluje, když ho může předávat ostatním.

Komentáře

Nahoru