Vyšší nabídka Googlu za Snapchat opět smetena ze stolu

Vyšší nabídka Googlu za Snapchat opět smetena ze stolu

Aféra s prodejem Snapchatu má své pokračování. Před týdnem jsme se dozvěděli, že Snapchat odmítl poměrně dobrou nabídku Facebooku o výši 3 miliard amerických dolarů. Snapchat měl dobrý nápad s vytvořením této aplikace a tak se o ni rvou ty největší velikáni ze světa IT. Po neúspěchu Facbooku nastupuje Google.

Vyšší nabídka

Facebook nabídl zmiňované 3 mld. dolarů. Googlovská nabídka byla o miliardu větší, takže 4 mld. dolarů. A reakce Snapchatu? Stejná jako u Facebooku. Návrh byl smeten ze stolu s argumentem, že nabídka by mohla být příští rok několikanásobně větší. Jak už bylo řečeno, Snapchat nemá sestavený byznys plán, takže je možné že se za chvíli objeví podobná situace od Googlu nebo Facebooku.

Snapchat je mobilní aplikace sloužící k odesílání fotografií a videí prostřednictvím smartphonů. Jeho jedinečnost spočívá v tom, že uživatelé mají možnost nastavit dobu, po které dojde k vymazání odeslaného souboru, tedy automatické destrukci. Denně se podle informací prostřednictvím této služby pošle 350 milionů tzv.. „Snapeův“, což je 5-násobně vyšší číslo, než v případě Instagramu. Aplikace však neobsahuje žádnou formu reklamy nebo placeného obsahu a proto se vyvolala vlna diskusí, proč má Google nebo Facebook vyplatit tolik peněz za službu, která nemá žádné příjmy a tedy ani zisky. Informace z webu www.mojandroid.sk

zdroj: www.mojandroid.sk

Vybírá jen ta nejlepší témata a snaží se psát tak, aby to lidi bavilo. Nezastavuje se před ničím, na rozhovory bere suprové lidi. Řídí se heslem "Per aspera ad astra", tedy "Přes překážky ke hvězdám".

Komentáře

Nahoru