Vzniká nová mediální agentura Taste. Za jejím vznikem stojí Sun Marketing a Medio Interactive

Maximálně do konce roku 2017 by mělo být vše hotové a na trhu digitálních agentur se objeví nové jméno – Taste. Není ale založen žádnými nováčky. Za jejím vznikem stojí ostřílená jména jako marketingová agentura Sun Marketing, analytická a konzultační společnost Medio Interactive a kreativní spin-off Digistory.

Taste

Taste

Taste bude všechny tři subjekty zastřešovat. Ty ale nezaniknou, jejich zaběhlé brandy budou pokračovat dál a stanou se jeho dceřinými společnostmi. Cílem mediální agentury Taste je totiž klientům poskytovat kompletní spektrum služeb. Od práce s daty přes kompletní online marketing včetně kreativy, uživatelský výzkum až po rozvoj webů. Propojení těchto oblastí bude hlavní činností Taste.

„Hlavním cílem je u každého klienta vše smysluplně propojit do promyšleného cross-channel mixu,“ říká Sandra Gligić, která novou mediální agenturu Taste dovede. Ta se na novou pozici přesune z vedení Sun Marketing. Taste má tak především usnadnit služby klientům, nenutit je vyhledávat a řešit jednotlivé oblasti, ale sjednotit aktivity mediálních agentur a nabízet full-service.

Další důležitou součástí Taste budou: Jan Tichý, managing partner pro Medio Interactive; Petr Vápeník, managing partner Taste nebo Jan Makovička, managing partner pro Sun Marketing.

Sun Marketing – marketingová agentura – se na trhu pohybuje už od roku 2006. Její hlavní oblastí je PPC, ale postupně se propracovala i ke správě sociálních sítí, content marketing a optimalizace vyhledávačů. Její podíl v Taste bude 82%. Mezi klienty agentury se pohybují jména jako Hornbach či pojišťovna Aegon.

Medio Interactive – konzultační společnost – se na trhu pohybuje od roku 2010 a její hlavní činností je webová analytika, poradenství v oblasti online marketing či rozvoj webů.

Sandra Gligić - nové vedení Taste

Sandra Gligić – nové vedení Taste

 

Petr Vápeník

Petr Vápeník

Jan Tichý

Jan Tichý

Jan Makovička

Jan Makovička

 

V současné chvíli se do nově vznikajícího subjektu počítá cca se šedesáti pěti pracovníky, ale v dohledné době bude hledat další. Současná vize je zhruba sto lidí. Takže pokud hledáte práci, víte kam!

Zdroje: Media Guru

 

 

Komentáře

Nahoru