Web na hovno #6: Rodinný penzion se zoofilním webdesignérem a milovníkem matematiky

Zatím na adresu internetového magazínu Objevit nedorazily žádné výhružné emaily. Řekl bych, že v hledání webech na hovno můžeme velkoryse pokračovat. U rodinných podniků rádi zůstaváme, včera call centrum, dnes dokonce penzion. 

Jeden můj kamarád, když zjistil, že hledám shit weby, poslal mi odkaz na Hrubasy.cz - web rodinného penzionu na Hrubých lukách. Zažil jsem tedy ještě hrůznější věci, ale i tak je tento web celkem silné kafe.

Screenshot 2015-03-01 16.17.21

Proč je tam do háje ten osel?

Webdesignér zřejmě řešil jiné záležitosti. Začneme velice poutavou hlavičkou. Zde vás uvítá jakási fotka něčeho (sám nevím čeho) s pěknou a roztomilou hlavou oslíka. Důvod? Sám nevím, při pročítání obsahu webu jsem nezjistil, proč tam ten oslík je! Autor toho to obrázku zřejmě má rád oslíky anebo je v horším slova smyslu zoofil. Protože, co tam ten oslík dělá, mi stále zůstává záhadou. No nic, pokračujeme v průzkumu webu.

Ke konci obrázku vás určitě zaujme tmavě modrý text, který osvětluje, že se nejedná o stránku propagující osly, ale rodinný penzion. Pod titulkem hnedka rychlý kontakt. Osobně při celém konceptu webu bych si tam dokázal spíše představit “Žhavá linka, volejte nonstop!”. Myslím si, že by to dokonale zapadlo.

Pod kontaktem na penzion naleznete jakési číslo. Opět se ptám – proč? Je toto číslo pro návštěvníka webu nějak důležité, co vlastně symbolizuje?! Kolikátý jsem na webu? Či kolik měli hostů? Pokud to rozšifrujete, komentáře jsou dole.

Screenshot 2015-03-01 16.18.45

Odstrašující menu

Kvalitní web se pozná podle menu. Zde si s tím již autor trošku pohrál, nevypadá tak zle. Ale furt vypadá bídně. Text absolutně nepasuje ke zbytku webu. Moc přehnané, velké množství rubrik. Do celého designu (jestli se tomu dá tak říkat) to vůbec nezapadá.

Screenshot 2015-03-01 16.20.11

Pod menu naleznete opravdu stylovou věcičku. Jedná se o “jezdící text”, který má zřejmě za úkol seznámit návštěvníka s penzionem.

To nejlepší na konec

Paradox na závěr homepage? Nápis “WELCOME” s opět záhadným číslem.

Odejdeme z hlavní stránky. Otevřeme si třeba ceník, kde nalezneme kupu textu, ve které se nejde pořádně zorientovat. Vše zarovnané vlevo, což opět nesedí s celým designem webu, který je uprostřed. Abyste se navíc vrátili na homepage, musíte jet až na konec stránky a tam kliknout na modrou hnusnou šipečku “Back”. Celkem by mě zajímalo, kdo jim do toho penzionu jezdí, protože kombinace dvou jazyků je u něčeho takového naprostá zbytečnost. Jen to říká něco o kvalitě penzionu, která nebude zřejmě dosahovat žádného komfortu.

Komfort služby

Komfort služby

Nelegální stránka s prodejem dětí? Vážně?

Hrozně mě zajímalo, co si mám představit v rubrice “Děti“. Pokud vím, prodej či distribuce děti je zákonem zakázaná. Naštěstí jsem se na žádné stránky s černým trhem dětí nedostal, vybafl na mě jen žlutě zabarvený text – “Kdo si hraje, nezlobí!”. Zřejmě webdesignér mluví ze zkušenosti. Následují jen fotky dětí, jak si hrají. O kvalitě nemluvím, zřejmě levný kompaktní foťák. Totéž vás čeká i ve složce “Fauna”, kde zjistíte, vše o každé slepici či krávě.

Screenshot 2015-03-01 16.26.31

Furt nevím, proč je tam ten oslík!

Řešení? Vyhodit webdesignéra, web smazat. Vytvořit nový (nebo požádat někoho, kdo to umí), zjednodušit ceník, vypustit nějaké nesmyslné galerie. Zkusit být trošku sociální, tzn. založit stránku na Facebooku. A zapomenout na něco takového! Furt nevím, proč je tam ten oslík… :-)

Screenshot 2015-03-05 17.51.23

Budu rád, když se se mnou podělíte o další shit weby, komentáře jsou dole. Mockrát děkuji! Jen podotknu, chystám už speciál, jak efektivně vykopnout webdesignéra, myslím si, že se bude hodit!

Vybírá jen ta nejlepší témata a snaží se psát tak, aby to lidi bavilo. Nezastavuje se před ničím, na rozhovory bere suprové lidi. Řídí se heslem "Per aspera ad astra", tedy "Přes překážky ke hvězdám".

Komentáře

Nahoru