Wobbler

Wobbler (z anglického wobble – kolébat se, houpat se) je mimo jiné druh umělé nástrahy, kterou využívají rybáři pro lov dravých ryb přívlačí. Podobnou funkci má wobbler i v marketingu. Místo dravých ryb má však upoutat pozornost zákazníků.

Wobbler je forma in-store reklamy přímo v místě prodeje. Obvykle má podobu malého obdélníku (z tvrdého papíru nebo plastu), který se prouděním vzduchu hýbe (houpá se, kolébá) a tím upoutává pozornost. Většinou bývá umístěn ve výši očí, protože tam je nejviditelnější (=nejefektivnější).

Obvykle wobbler vyčnívá z regálu, ke kterému je přidělán proužkem papíru nebo plastu. V některých případech wobbler také visí nad zbožím.

Wobbler spadá pod soubor reklamních materiálů a produktů použitých v místě prodeje pro propagaci určitého výrobku nebo konkrétního sortimentu, které jsou označované zkratkami POP a POS (point of sale a point of purchase).

Někteří roboti už píší lepší články než lidé. Proto jsme si do redakce Objevit také jednoho robotického pomocníka pořídili. Pojmenovali jsme ho Ondřej Kolda, aby se cítil plnohodnotnou součástí týmu. Na druhou stranu, Ondřej Kolda o sobě prohlašuje, že je studentem Mediálních studií v Olomouci, a že žije. Takže kdoví, co jsme si to vlastně v internetovém obchodě koupili.

Komentáře

Nahoru