Yahoo představilo již 11 verzí svého loga, dalších 19 přijde
Vyhledávací gigant, který ovšem v Česku takové zastoupení nemá, ale i u nás zůstává v podvědomí, vydal během poslední jedenácti dnů jedenáct různých verzí svého loga. Které byste chtěli, aby bylo nadále používáno?
Ve světě designu loga se i od úspěšných společností očekává, že jednou za pár let své logo trochu pozmění a zmodernizují. Je pravda, že některé velké značky zůstávají proti tomuto trendu imunní – například Coca-Cola nebo kultovní Nike. Ale jinak je v dnešní době nutné pravidelně vylepšovat a aktualizovat – pokud ne zcela změnit – vizuální identitu, aby vypadala svěže a moderně.
Změna loga, které si za spoustu let vybudovalo nějaké postavení, ale není tak jednoduchá. Musí se provést tak, aby s ní lidé byli spokojení. Proto Yahoo tuto záležitost posunulo na zcela novou úroveň. Právě teď vydává 30 různých vzorů loga – po celý měsíc každý den jedno.
Tento proces byl navržen jako jakási marketingová kampaň před určením stálého nového loga, které bude představeno 5. září. Mluví o tom celý internetový svět, ačkoliv hodně tweetů z Twitteru a příspěvků z blogů je negativních. Lidé totiž tvrdí, že kampaň postrádá skutečný účel a zničí samotný účel loga – poskytnout jasnou a jednotnou vizuální identitu.
Srovnejte
Tak se i vy pojďte podívat, co udělali různí návrháři s logem Yahoo. Dnes bylo zveřejněno právě 11., takže ještě dalších 19 přijde. Najdete si svého oblíbence již mezi první jedenáctkou? Které z nich se vám nejvíce líbí nebo co byste na některých změnili?
Den 1
Den 2
Den 3
Den 4
Den 5
Den 6
Den 7
Den 8
Den 9
Den 10
Den 11
A jako bonus se pojďme podívat ještě trochu do historie. Začneme sestupovat stále hlouběji.
2009 – 2013
1995 – 2009
1995
1994
Kompletní aktuální přehled nových log můžete sledovat přímo na Yahoo.
Zdroje: creativebloq.com, yahoo.com, yahoo.tumblr.com
Komentáře