Yahoo představilo již 11 verzí svého loga, dalších 19 přijde

Vyhledávací gigant, který ovšem v Česku takové zastoupení nemá, ale i u nás zůstává v podvědomí, vydal během poslední jedenácti dnů jedenáct různých verzí svého loga. Které byste chtěli, aby bylo nadále používáno?

Ve světě designu loga se i od úspěšných společností očekává, že jednou za pár let své logo trochu pozmění a zmodernizují. Je pravda, že některé velké značky zůstávají proti tomuto trendu imunní – například Coca-Cola nebo kultovní Nike. Ale jinak je v dnešní době nutné pravidelně vylepšovat a aktualizovat – pokud ne zcela změnit – vizuální identitu, aby vypadala svěže a moderně.

Změna loga, které si za spoustu let vybudovalo nějaké postavení, ale není tak jednoduchá. Musí se provést tak, aby s ní lidé byli spokojení. Proto Yahoo tuto záležitost posunulo na zcela novou úroveň. Právě teď vydává 30 různých vzorů loga – po celý měsíc každý den jedno.

Tento proces byl navržen jako jakási marketingová kampaň před určením stálého nového loga, které bude představeno 5. září. Mluví o tom celý internetový svět, ačkoliv hodně tweetů z Twitteru a příspěvků z blogů je negativních. Lidé totiž tvrdí, že kampaň postrádá skutečný účel a zničí samotný účel loga – poskytnout jasnou a jednotnou vizuální identitu.

Srovnejte

Tak se i vy pojďte podívat, co udělali různí návrháři s logem Yahoo. Dnes bylo zveřejněno právě 11., takže ještě dalších 19 přijde. Najdete si svého oblíbence již mezi první jedenáctkou? Které z nich se vám nejvíce líbí nebo co byste na některých změnili?

Den 1

day1

Den 2

day2

Den 3

day3

Den 4

day4

Den 5

day5

Den 6

day6

Den 7

day7

Den 8

day8

Den 9

day9

Den 10

day10

Den 11

day11

A jako bonus se pojďme podívat ještě trochu do historie. Začneme sestupovat stále hlouběji.

2009 – 2013

original

1995 – 2009

1995-2009

1995

yahoo1995

1994

yahoo1994

Kompletní aktuální přehled nových log můžete sledovat přímo na Yahoo.

Zdroje: creativebloq.com, yahoo.com, yahoo.tumblr.com

Tým redaktorů magazínu Objevit.cz se skládá z poměrně mladých lidí, kteří psaní článků a pohybování se ve světě IT pokládají za svůj koníček, věnují se mu a tudíž mu i rozumí.

Komentáře

Nahoru