YouTube ruší 30sekundové reklamy
Společnost Google v pátek 17. února 2017 oznámila, že příští rok se přestanou ve videích zobrazovat otravné 30sekundové reklamy, které se nedají přeskočit.
Internetový gigant namísto 30sekundových reklam více rozšíří 6sekundové reklamy, které se také nebudou moci přeskakovat.
„Rozhodli jsme se, že od roku 2018 přestaneme podporovat 30sekundové reklamy. Zaměříme se spíše na kratší formáty, které jsou dobré pro uživatele i inzerenty,“ řekl mluvčí Googlu.
Podle YouTube, více než polovina uživatelů se dívá na videa prostřednictvím mobilních telefonů, přičemž 30sekundové reklamy nejsou vhodné pro spotřebitele s menším datovým tarifem.
I když nějaké reklamy, které se nebudou dat přeskočit, zůstanou, stále se jedná o vítanou novinku. Nicméně další teorií je, že 30sekundové reklamy mohou nahradit kratší formáty, například 20sekundové, což by uživatele příliš nepotěšilo.
Zdroj: Business Insider
Komentáře