YouTube spustil nové reklamy, které nelze přeskočit

Všichni známe otravné reklamy na začátku videí na YouTube, které se dají po pěti vteřinách přeskočit. Jenže včera spustili reklamy, u nichž se tlačítko „Přeskočit“ neobjeví. Prostě je budete muset zhlédnout až do konce. Máme však jednu dobrou zprávu – budou relativně krátké.

YouTube tento nový formát reklam, které nelze přeskočit, nazývá „bumper reklamy“. Zatímco současné reklamy mají 15 sekund nebo třeba minutu, délka bumper reklam je omezená. Všechny budou trvat šest sekund. Měly by pouze doplnit stávající reklamní formáty, jsou cíleny hlavně na mobilní uživatele. Polovina lidí ve věku 18 – 49 let totiž sleduje videa na smartphonech.

„Rádi bychom bumper viděli jako haiku ve videoreklamách,“ popsal na blogu Google AdWords produktový manažer videoreklam Zach Lupei.

Poznámka: Haiku je velmi krátký útvar (tři verše) japonské poezie.

Pro příklad, jak taková bumper reklama vypadá, se podívejte na video níže. Jednou z prvních firem, které tento formát zkoušely, bylo Audi a Atlantic Records. Audi se zaměřilo na svá nová SUV řady Q a Atlantic propagovali spolupráci Rudimental s různými umělci.

Komentáře

Nahoru