Dnes vyšlo 1 článků

Za jednodenní reklamu na Snapchatu zaplatíte 750 000 dolarů

Za jednodenní reklamu na Snapchatu zaplatíte 750 000 dolarů

Kolik byste byli ochotní dát za den reklamy na Snapchatu? Věřte tomu nebo ne, podle zprávy Adweek za ni vysolíte 750 000 dolarů, což je v přepočtu přes 18 milionů korun!

Snapchat začal zobrazovat reklamy v říjnu loňského roku se snahou konečně ze své aplikace vydolovat nějaký větší zisk. A zřejmě touží po velkých penězích.

Navíc se domnívá, že je jeho cena naprosto oprávněná, jelikož cílí na dospívající a zacílit na tohle konkrétní publikum není tak snadné. Přesně tuhle skutečnost, kterou považuje za plus, lze ale považovat také za nevýhodu. Na Snapchatu nelze nijak zjistit, kdo si reklamu zobrazil nebo dokonce jakého je pohlaví či kolik mu je let. Velice špatně se bude sledovat dosah reklamy.

Pro srovnání

  • za jednodenní reklamu na hlavní stránce YouTube zaplatíte 500 000 dolarů
  • sponzorované příspěvky na Instagramu se pohybují v rozmezí 350 000 dolarů – milion dolarů… ale cena je MĚSÍČNÍ!
  • na Facebooku je to různé, ale začíná na ceně 1 dolar za kliknutí
  • podobně na Twitteru zaplatíte 2 dolary za kliknutí
  • na homepage iDnes.cz nebo Lidovky.cz zaplatíte za TÝDENÍ reklamu 1 400 000 korun

Přesto se ale najdou firmy, které si tuto reklamu za astronomickou částku mohou dovolit. Universal Pictures v aplikaci reklamoval své filmy Ouija a Blbý a blbější jsou zpět. Nedávno na Snapchatu běžela i reklama McDonald’s „Love Is Endless“ a inzerovat má i Samsung nebo Electronic Arts.

Dlouholetá podpora týmu.

Komentáře

Nahoru