Kategorie Reklamní spoty a videa

2015-11-30_164551

Amazon bude doručovat zásilky pomocí dronů do 30 minut

Amazon představil svůj pohled na budoucnost zasílání produktů. Tento online prodejce totiž uvedl reklamu, ve které Jeremy Clarcson, známý z pořadu Top Gear, představuje nejnovější dron Prime Air, který bude doručovat zásilky zákazníkům po celém světě do 30 minut.

Bez-názvu4-1016x520

Gogo doslova odpaluje český a slovenský internet, na oslavu jednoho milionu odběratel vydává luxusní song

“Z dětskej izby ke hvězdám,” řekl Kazma Kazmitch v našem loňském rozhovoru na Objevit. Dnes bychom tuto větu upravili spíš na “Z oranžovej izby ke hvězdám”. Proč? Dokonale to popisuje život mladého slovenského YouTubera, který stojí na vrcholu česko-slovenského internetu.

M.I.A. – kontroverzní videoklip o uprchlících

M.I.A. – kontroverzní videoklip o uprchlících

Zpěvačka M.I.A. se tento týden vrátila na hudební scénu s videoklipem, který opět odráží její společensko-politické názory. V klipu se objevuje několik uprchlíků, kteří se snaží hledat lepší domov za hranicemi své země. Proto také název videoklipu „Borders“ neboli hranice. Tento videoklip je také jasným signálem toho, co zhruba můžeme očekávat od jejího nového hudebního alba.

2015-11-25_100735

České filmy budou zdarma k dispozici na YouTube

Tomáš Vorel dal jeden ze svých filmů – Gympl – k dispozici na sociální síť YouTube. Za půl roku tento film zhlédlo již více než milion diváků. Pro producenty je tento způsob sdílení filmů velice výhodný, starší filmy už totiž kupuje málokdo a navíc jsou velmi často šířeny ilegálně.

2015-11-13_200715

VIRÁL: Okouzlující reklama od Sainsbury’s s úžasným koncem

Britský supermarketový řetězec Sainsbury´s ve Velké Británii ve čtvrtek na YouTube publikoval reklamu, jejíž hlavním hrdinou je kocour Mog. Tato reklama si za pouhé dva dny získala téměř 2 miliony zhlédnutí. Kocour v reklamě doslova zruinuje byt a zničí tak Vánoce své rodině. Možná ale budete překvapeni, jak příběh dopadne :-)

2015-11-12_214635

Jak Facebook vydělává díky kradeným videím z YouTube?

Na Facebooku se denně setkáváme se spoustou sdílených videí. Faktem ale je, že Facebook takto denně doslova ukradne miliardy zhlédnutí na YouTube.Uživatelé Facebooku totiž denně vkládají na Facebook videa, která stáhli z YouTube, jakoby jim patřila. A sociální síť problém prakticky neřeší. Jen v prvním čtvrtletí roku 2015 bylo takto ukradeno 725 z 1000 nejsledovanějších videí z YouTube.

htc

S anti-Apple reklamou přichází tentokrát společnost HTC

Společnost HTC se v marketingové kampani pravděpodobně inspirovala jihokorejským konkurentem. HTC do své reklamy zapojuje technologického lídra – Apple. Ačkoliv výrobce smartphonů HTC z konkurenčních bojů už vypadl, neustále se snaží dostat se na trhu opět do popředí.

2015-11-06_143521

VIRÁL VIDEO: Jednoho muže fotilo 6 fotografů, na základě různých informací o něm vznikly odlišné fotografie

Společnost The Lab ve spolupráci s Canonem zdokumentovala test, který měl dokázat, že portrét může být mnohem více ovlivněn fotografem a jeho smýšlením, než samotným objektem. K natáčení tohoto krátkého klipu bylo pozváno 6 fotografů s tím, že muž, který měl být na obrázku, řekl každému z nich něco jiného. Jednou byl rybářem, podruhé milionářem nebo bývalým vězněm. Výsledné fotografie pak byly velmi odlišné…

2DFCDDF900000578-3298433-A_huge_grin_was_quickly_plastered_across_Charlie_s_face_making_i-a-47_1446350248091

Top virál ve světě: Ragbista daroval svou zlatou medaili. Komu?

Dnes, 1. listopadu se novozélandskému týmu v Rugby World Cupu dařilo více než dobře. Ragbista Sonny Bill William předvedl se zbytkem týmu úžasný výkon a novozélandský tým tak zvítětil nad australskými protihráči. Sonny Bill William, bývalá hvězda NRL, prokázal obrovskou velkorysost vůči jednomu z fanoušků a udělal něco, co asi nikdo nečekal… Dal totiž chlapci, který přeskočil barikády a mířil rovnou k hráči pro autogram, svou zlatou medaili. Tento okamžik byl zachycen ve videu, které je nyní možné zhlédnout a video s cca milionem zhlédnutí za jeden den stalo virálem dnešního dne…

2015-10-27_212428

VIDEO: Jak vypadá Hong Kong z perspektivy dronů?

V rámci týdne architektury se server Highsnobiety rozhodl vydat do ulic fascinujícího Hong Kongu a toto dechberoucí město zachytit z perspektivy dronu. Video poukazuje na jedinečnou polohu města na pobřeží, množství zátok, zelené kopečky a nádherný přístav, který je centrem mezinárodního obchodu. Toto hustě obydlené město je domovem 7,2 milionů obyvatel. Záběry na vysoké budovy a denní provoz města jsou skutečně fascinující.

2015-10-26_111941

12 nejlepších virálních reklam roku 2015

Virálním reklamám dle všeho panují psi a filmoví hrdinové. Ano, nejsou to kočky, králíci, sloni, ale psi. Mezi nejvíce sdílené reklamy patří je reklama od Puriny, kde je hlavním hrdinou právě pes. Nechybí ani reklama na Kleenex nebo Budweiser, kde opět nechybí psí kamarádi. Největší úspěch měly ale v tomto roce postavičky od Disney. Velmi úspěšná byla ale i reklama s názvem „Love has no labels“. Podívejte se na tyto virální reklamy. Shromáždili jsme pro vás tato všechna videa na jednom místě.

2015-10-22_215559

Virál týdne: Video, které vám způsobí krátkodobou halucinaci

Znáte už video, které vám způsobí krátkodobou halucinaci? Je už sice o něco starší, ale o to více zajímavé. Toto video lidem umožňuje krátkodobě si vyzkoušet, jaké to je mít halucinace. Stačí, když se budete dívat na celé video a sledovat písmenka uprostřed. Po skončení videa se podíváte do místnosti a bude se vám vlnit a točit svět.:-) A to i bez omamných látek. Video má už 23 milionů zhlédnutí. Že by lidé měli tak rádi halucinace?:-)

mac

Jak by vypadaly produkty od McDonaldu, kdyby byly představovány po vzoru Applu?

Když Apple představuje nový produkt, nikdy nezapomene na krátké video, ve kterém Jony Ive hovoří o detailech a velkoleposti. Tato videa se stala v poslední době terčem vtípků Youtuberů. Jedním z nich je i reklama na Big Mac, hranolky a nuggety od Mac Donaldu. Ve videu nechybí samozřejmě množství detailů o kuřecích kouscích ani Big Macu. Video není přímo od Mac Donaldu, ale fanoušky podobných vtípků evidentně baví. Za pět dní si video získalo více než 1,6 milionu zhlédnutí.

2015-10-14_214020

Při livestreamingu je možné cokoliv. Nevěříte?

Při livestreamingu se může stát prakticky cokoliv. Stačí chvilka nepozornosti a může vám například hořet vlastní byt. Pán, kterého vidíte na videu je ale až neuvěřitelně klidný. Že by zapálil byt úmyslně, jen pro zábavu divákům na YouTube? Jeho reakce jsou v každém případě překvapivé… místo snahy o zlikvidování požáru ještě přikládá… ano, i takto může vypadat livestreaming.

maxresdefault (1)

Pošta na kolečkách – revoluční vynález, díky kterému nebudete muset na poštu

Nakupování na internetu je neuvěřitelná zábava. Rozhazujete své peníze za zboží, kterým si chcete udělat radost. Je to prostě legrace. Za tou však stojí jedna nepříjemnost – cesta na poštu.

vimeo_edited11

Vimeo investuje do originálních videí a podporuje jejich tvůrce

Vimeo se chce více profilovat a odlišit se od YouTube , svého hlavního konkurenta. VIMEO se vždy pyšnilo tím, že dává tvůrcům filmů a videí velkou svobodu a poskytuje jim nástroje, na kterých jsou závislí. A to byl také důvod, proč se zde začaly objevovat Vimeo originály.

fofola

Fofola je nejsledovanější reklamou na YouTube

Reklamní spoty společnosti Kofola, kde hlavní roli získal šišlající pes s předkusem, se během třetího čtvrtletí roku 2015 (červenec, srpen, září) staly nejsledovanějšími na YouTube v České republice.

maxresdefault

VIDEO: „Sponzor chce větší logo!“ – jak jedna věta dokáže překazit let do vesmíru

Zbývá několik málo okamžiků do odletu raketoplánu a najednou zazvoní telefon z marketingového oddělení. „Sponzor chce větší logo,“ ozve se z druhé strany. Geniální spot od Adobe, který demonstruje, jak v současné době přemýšlí firmy nad reklamou.

TRAILER: Oblíbené postavičky Angry Birds se objeví ve filmu!

TRAILER: Oblíbené postavičky Angry Birds se objeví ve filmu!

Určitě už všichni znáte tyhle malé, roztomilé postavičky z her, které dostupné na všechna mobilní zařízení a konzole. Tyto postavičky by se měli na plátnech kina objevit v létě 2016! Film bude produkován a financován společností Rovio Entertaiment, zatím co na distribuci se bude podílet společnost Sony Pictures Entertaiment. Bude film stejně povedený a populární jako hry?

sprs-your-child-is-what-you-eat-print-376081-adeevee

Kontroverzní kampaň: „Vaše dítě je to, co jíte!“

Brazilská pediatrická společnost SPRS upozorňuje kontroverzní kampaní tištěných reklam se sloganem: „Vaše dítě je to, co jíte.“ na souvislost mezi stravou kojící matky a zdravím dítěte. Kampaň poukazuje na to, že jídlo matky může výrazně ovlivnit vývoj jejich malých ratolestí.

Nahoru