Kategorie Reklamní spoty a videa

blizzident-toothbrush1

Nejbláznivější zubní kartáček z 3D tiskárny

Jedno z nejslibnějších využití 3D tisku je tisknout si předměty každodenní potřeby podle osobního . Nejlépe individuálně podle té nejosobnější věci, kterou máme – našeho těla. Skvělým příkladem tohoto zdánlivě futuristického nápadu je zubní kartáček Blizzident, který se spoléhá na dvě novodobé technologie: 3D skenování a 3D tisk.

Další působivé video natočené GoPro kamerou

Další působivé video natočené GoPro kamerou

Nedávno jsme psali o videoklipu, k jehož natočení nebyla použita žádná speciální technika, pouze GoPro kamera. Ale protože se jednalo o dobrý námět, video bylo velmi úspěšné. Teď tu máme další takové působivé video. Očima GoPro kamery si můžete prohlédnout srdceryvný zásah hasiče, který zachraňuje kotě.
Z dobrého nápadu dobrá reklama: Sedněte si na Václaváku

Z dobrého nápadu dobrá reklama: Sedněte si na Václaváku

Víte, že k dobré reklamě nemusíte mít žádný chytlavý slogan ani geniálně zpracované video? Stačí prostě nápad. Když ho pak zrealizujete a jeho realizaci natočíte, máte vyhráno. Tedy tak nějak se to povedlo týmu Kartoons.cz, který se svou reklamou i nápadem slaví úspěch.
Video: Budoucnost triček

Video: Budoucnost triček

Trička. Málokdo si uvědomuje, jak to je důležitá část oblečení. Protože ať už jste právník, prodavač v obchodě nebo student, tak tričko vypovídá o vaši osobnosti. V tomto videu se dozvíte o minulosti, přítomnosti, ale i budoucnosti triček od předních světových designérů.
Virální video: smartphony jsou všude

Virální video: smartphony jsou všude

Charlene deGuzman na Youtube zveřejnila své nové video, které během dvou dní získalo více než 2 miliony shlédnutí. Nejedná se přitom o žádné zabávné video. Jenom ukazuje, jak jsou lidi závislý na chytrých telefonech.
Znovusetkání pandí mámy s mládětem hitem internetu

Znovusetkání pandí mámy s mládětem hitem internetu

Při tomto videu změknou i ti největší drsňáci. V pondělí Tchaj-Pejská ZOO zveřejnila video znovu setkání pandí s mámy s jejím mládětem, které více než měsíc neviděla. Toto video se okamžitě stalo hitem internetu, když během dvou dní ho shlédnulo více než půl milionů lidí.
Nahoru