Kategorie Reklamní spoty a videa

zzd_mainstream_banner_600x600

Jebete mainstream? Potom se hodíte na Vysokou školu podnikání v Brně

Vysoká škola podnikání v Brně pojala novou reklamní kampaň po svém. Za pozornost stojí už samotný slogan „Jebat mainstream“. Za doprovodu internetových memů láká studenty, kteří jebou mainstream.

zazitveci

Se ZOOT můžete #zazitveci

Internetový módní obchod ZOOT připravil multikanálovou podzimní kampaň, která odstartovala první zářijový den. Posláním kampaně je zdůraznit, že není důležité, co máte na sobě, ale co v oblečení zažijete. Během září…

applepay-official

Co všechno se dá platit Apple Pay? To ukazuje Apple v novém spotu

Počkat si na Apple reklamu stojí doopravdy za to. Dnes totiž v rámci kampaně “If it’s not an iPhone, it’s not an iPhone” vyšel spot, ve kterém prezentují užitek a praktické využití Apple Pay.

ScreenHunter_1

Tesco otevírá virtuální školu. Úvod videa připomíná začátek starého „péčka“

Společnost Tesco čtrnáct dní před začátkem školního roku spouští unikátní kampaň – virtuální školu. Microsite „Díky učitelům“ vás vtáhne do prostředí základní školy. Učitelka Zuzana Tlučková s přísným výrazem schází ze…

apple watch

3 nové reklamní spoty pro Apple Watch

Přestože jablíčková společnost představila hodinky Apple Watch v loňském roce, jejich oficiální prodej byl zahájen asi před třemi měsíci. Ačkoliv produkt není na trhu příliš dlouho, už nyní je ke stažení…

amit

REKLAMA NA HOLICÍ STROJEK: Oholil se po 14 letech. Jak okolí reagovalo?

Izraelec Amit (44) si po čtrnácti letech oholil plnovous. Izraelská agentura BBR Saatchi & Saatchi natočila tříminutový film s názvem „My new face“, který slouží jako reklama na holicí strojky Life…

ScreenHunter_3

REKLAMA NA KONDOMY: Budete myslet na nevzrušivé věci

Reklamy na kondomy nemívají humorný nádech, ale tvůrci se snaží o jejich smyslnost. Reklamní agentura Marcus Thomas připravila originální sérii patnáctivteřinových spotů pro značku kondomů Okamoto. Konkurenční výhodou je extrémní…

VIDEO: Další reklama od Samsungu, ve které porovnávají iPhone s Galaxy S6 Edge

VIDEO: Další reklama od Samsungu, ve které porovnávají iPhone s Galaxy S6 Edge

Každá firma volí jinou marketingovou taktiku. Zatímco Apple se stal symbolem jednoduchosti a ve svých reklamách tedy popisuje, jak se jejich produkty dají využívat v praxi. Samsung si reklamu buduje na porovnávání s iPhonem.

VIDEO: 7 triků, jak i se smartphonem udělat fotky hodné profesionálů

VIDEO: 7 triků, jak i se smartphonem udělat fotky hodné profesionálů

Udělat nějakou pěknou fotku s profesionálním vybavením a špetkou talentu umí v současné době pomalu každý. Ale buďme upřimní, kdo u sebe běžně nosí vybavení za čtvrt milionu pokud se fotografování nevěnuje profesionálně?

ikea reklama

Hlavní roli v reklamě IKEA získaly roztomilé opičky

„Drzý jako opice.“ Nábytkový řetězec IKEA se tímto heslem řídil doslova a do písmene při natáčení nové relamy. Reklamní spot ze série Wonderful Everyday se natáčel v exotické Kostarice v centru pro…

nestle

NESTLÉ: Nahá obsluha propaguje smetanu do kávy

V newyorské kavárně se hostům naskytl neobvyklý pohled na personál. Obsluha byla oděná pouze v tenké vrstvě barvy na nahém těle, protože společnost Nestlé zde natáčela nový reklamní spot propagující smetanu do…

make-a-child-cry-final-hed-2015

#MakeAChildCry: Reklamní kampaň plačících dětí

Děti se slzami a strachem v očích v nás vyvolávají ochranářské instinkty. A stejné instinkty vyvolávají billboardy, které se nachází v metrech západoevropských měst. Billboardy zobrazují plačící děti s hastagem #MakeAChildCry. Reklamní kampaň,…

Reklamní kampaň Ministerstva dopravy v Novém Mexiku: „Co nejhoršího se může stát?“

Reklamní kampaň Ministerstva dopravy v Novém Mexiku: „Co nejhoršího se může stát?“

„Co nejhoršího se může stát?“ Odpovědi na tuto otázku dávají reklamní spoty, pod nimiž se podepsala reklamní agentura RK Venture z Albuquerque (Nové Mexiko).  Reklamní agentura natočila reklamní videa o bezpečnosti…

poorface

Humorná a odlehčená reklama společnosti Pampers nemaluje svět na růžovo

Společnost Pampers svěřila práci do rukou reklamní agentury Saatchi & Saatchi NY. V novém reklamním spotu na vlhčené ubrousky nevystupují roztomilé obličejíčky kojenců a čisté plenky. Reklamní agentura přišla s originálnějším nápadem….

bungee jumping

IKEA představuje první bungee jumping bez lana

IKEA přichází s novou kolekcí bezdrátových nabíječek pro mobilní telefony a propaguje je netradičním způsobem – „bezdrátovým“ bungee jumpingem. Princip bungee jumpingu bez lana je založen na působení magnetického pole. Do…

16505744710_48ddc7a7f6_b

Reklama Samsungu zesměšňuje uživatele Applu

Samsung je lídrem v segmentu smartphonů s operačním systémem Android a Apple s vlastním operačním systémem je jeho ostrým konkurentem. Každá značka chce nabídnout co nejzajímavější a nejvybavenější zařízení, nicméně rivalita se projevuje…

google-gender-transition-hed-2015

Google propaguje službu My business, vybral si k tomu příběh o změně pohlaví

Pokud se ve společnosti začnete bavit o problematice transsexuálů a změny pohlaví, většina lidí vás začne ihned odmítat. Přičemž se jedná o opravdu důležitou věc, kterou by nikdo z nás neměl přehlížet a udělat si na ni jasný a neměnný názor. A pokud na diskuzi dojde, správně ho použít.

kofola

Kofola má i letos zamilovaný spot

Stejně jako každý rok, i letos si značka Kofola připravila letní spot o lásce. Tentokrát se scénka odehrává v horolezeckém prostředí. S tradičním sloganem „Když ji miluješ, není co řešit“ uvádí Kofola…

coca-colas-choose-to-smile-gets-over-6-million-views-657x360

Coca Cola odstartovala kampaň „Choose to Smile“, už mají přes 6 milionů zhlédnutí

Vymyslet koncept reklamního videa zabere stovky hodin. Ještě déle trvá proměnit nápady ve skutečnost. Poté firmy doufají, že jejich video bude virální. Coca Cola vsadila na dětskou roztomilost při realizaci…

Nahoru