Zapomenuti a opomíjeni, ale čím dál důležitější: Jak senioři válčí na sociálních sítích?

Zapomenuti a opomíjeni, ale čím dál důležitější: Jak senioři válčí na sociálních sítích?

Vsadím se, že jste to nevěděli: skupina lidí nad 74 let je nejrychleji rostoucí a rozvíjející se skupinou osob, užívajících sociální sítě! A zdá se, že si toho zatím málokdo všiml.

Máte nejvyšší čas se nad touto informací zamyslet. Ačkoliv se vám to možná nezdá, senioři také obvykle disponují určitými významnými prostředky, a tak je na čase popřemýšlet, jak i na ně zacílit své propagační úsilí.

Věděli jste třeba, že 39 milionů lidí starších 65 let dnes užívá Facebook, Twitter a Skype? Když už zmiňujeme Facebook: celých 11% jeho uživatelů patří mezi seniory. 11% z 1,2 miliardy uživatelů – to už je pěkné stádečko, nemyslíte? Možná přemýšlíte, jak seniory co nejlépe zaujmout – pak vězte, že více než různé soutěže a propagační akce je zajímají obrázky a příběhy.

Následující infografiku sestavili lidé ve Wishpond a ukazuje, jak městští senioři „válčí“ na sociálních sítích, co potřebují a proč je vážně důležité je konečně začít chápat jako plnohodnotnou cílovou skupinu:

Senioři se stávají čím dál významnější cílovou skupinou, neboť se čím dál více vyskytují na sociálních sítích

Je pro vás skupina seniroů nezajímavá? Tato infografika to dost možná změní – senioři v sobě skrývají netušený potenciál

Zdroj:http://goo.gl/Fd1bFp

Komentáře

Nahoru