Zásilkovna otevřela 400. pobočku v České republice a 100. pobočku v zahraničí

K dnešnímu dni otevřela Zásilkovna svou 400. pobočku v České republice a do konce roku 2015 navíc plánuje také další rozšíření a dosažení jubilejní hranice 500. pobočky ve všech zemích. Obrat Zásilkovny za rok 2015 se navíc blíží hranici 100 milionů korun.

V tomto roce jsme úspěšně splnili cíl otevřít pobočku v každém městě nad 7000 obyvatel. Další metou je pokrýt všechna města nad 5000 obyvatel. Dlouhodobý cíl je 1 000 výdejních míst v ČR. To je podle nás hranice pro celoplošné pokrytí pobočkové sítě a současně udržení smysluplné ekonomiky projektu; řekla zakladatelka Zásilkovny Simona Kijonková.

Zásilkovna_foto

Největší změny se odehrají v Maďarsku

Kromě České republiky Zásilkovna také výrazně expanduje v Maďarsku, Rumunsku a na Slovensku. Právě v Maďarsku se odehraje největší změna, ze současných 9 poboček plánuje Zásilkovna posílit do konce roku až na 20 poboček. Zároveň společnost v těchto zemích zavádí službu doručení do druhého dne a další služby, které standardně fungují po celé České republice.

Projekt Zásilkovna byl založen  v roce 2010 a od té doby se stále rozvíjí

Projekt Zásilkovna založila Simona Kijonková v roce 2010 a od té doby si firma trvale udržuje dvaapůlnásobný meziroční růst, díky kterému se stále rozvíjí. Společně s počtem poboček výrazně roste i počet zásilek, již v listopadu se podařilo přesáhnout loňský rekord 20 000 vydaných zásilek za den a celkově za tento měsíc doručit čtvrt milionu zásilek. Oproti konkurence Zásilkovna nabízí řadu služeb, které podstatně usnadní situace lidem nakupujícím dárky po internetu (alternativní výdejní místa bez front, možnost si zboží na pobočce rozbalit a prohlédnout, poloviční cena za doručení apod.)

Rozvíjí se také paleta nabízených služeb

Stejně tak roste a zdokonaluje se i paleta nabízených služeb Zásilkovny, jako je například služba doručení ve stejný den, která zatím funguje v Praze, Brně, Ostravě a Olomouci, nebo služba reklamační asistent, jenž značně usnadňuje administrativní proces reklamace jak e-shopům, tak zákazníkovi.

Za úspěchem Zásilkovny stojí podle Simony Kijonkové zejména snaha jít jinou cestou než zaběhlé, konkurenční firmy.

Zásilkovna vznikla díky malé vůli nadnárodních logistů věci měnit na základě potřeb klientů. A právě snaha odlišit se, vybočovat a jít za svou vizí nás dovedla k dnešnímu úspěchu. Náš byznys model postupně všichni nadnárodní hráči okopírovali a zařadili do svých standardních logistických procesů. Prioritou je dialog se zákazníkem, naslouchat mu a stavět služby na míru, vyhledávat díry na trhu. Naše výhoda je, že do řízení firmy stále dáváme emoce, nejsme rigidní a stavíme firmu s dlouhodobou perspektivou, jasnou vizí. Dokážeme tedy konkurovat logistickým společnostem s mnohonásobně vyšším kapitálem na investice a marketing; uvádí Kijonková.

Simona Kijonkova

Zakladatelka Zásilkovny Simona Kijonková

Zásilkovna v současné době působí v 7 evropských zemích

Zásilkovna.cz je firma specializující se na komplexní, nízkonákladové logistické řešení dopravy zboží pro e-shopy. V současné době působí v sedmi evropských zemích (Maďarsko, ČR, Slovensko, Německo, Polsko, Rakousko a Rumunsko), spolupracuje s více než 8 300 e-shopy a provozuje síť 490 poboček.

Zdroj: Tisková zpráva

Natálie je další ženou v naší redakci magazínu Objevit.cz (celkově čtvrtou :-)). Věnuje se převážně novým technologiím, marketingu a sociálním sítím. Natálie se zajímá také o zdravý životní styl a pomocí Instagramu se snaží motivovat a inspirovat ostatní fitness nadšence.

Komentáře

Nahoru