Zbavte svůj email newsletterů

Vadí vám, že máte emailovou schránku plnou reklamních sdělení? Určitě je fajn vědět o všech akcích v obchodech, kde rádi nakupujete. Ale když se vám newslettery pletou mezi důležité emaily, začíná to být trochu otravné.

Možná jste zaznamenali, že Gmail nabízí možnost třídit emaily do kategorií Primární, Sociální sítě a Promo akce. Newslettery pak spadají do Promo akcí, což je docela fajn, ale když se nad tím zamyslíte, pořád je zbytečné, aby vám reklamní sdělení zabírala místo ve schránce. A řešení? Chytrá schránka.

Newslettery úplně odděleně

Představte si, že si necháte všechna reklamní sdělení posílat do jiné schránky, než je vaše primární. Nemusíte si kvůli tomu zakládat nový email, existuje na to aplikace. Jmenuje se Chytrá schránka a je určená výhradně pro emailové letáky.

Už se nemusíte nikde registrovat, v Chytré schránce vám jsou zasílány všechny letáky, které si navolíte. Zajímá vás elektronika a nábytek? Pak můžete odebírat jen tyto dvě kategorie nebo si sami vybrat konkrétní obchody, které navštěvujete.

elektronika

Zajímá vás elektronika? Vyberete si jen ty newslettery, které chcete sledovat

Schránka za vás emailové letáky roztřídí, umí v nich vyhledávat a zjišťuje, které jsou aktuální. Ty, co už neplatí, rovnou maže. Lze dokonce nastavit, jak dlouho chcete letáky vidět – týden nebo třeba měsíc.

Všechny reklamní emaily pod jednou střechou

Aplikace Chytrá schránka jde ještě dál. Přestože poskytuje newslettery z více než 150 obchodů, přiznává, že může existovat nějaký, který do svých služeb nezahrnula. A proto nabízí službu Inbox, v rámci níž získáte svou emailovou adresu. Na tu si jednoduše přesměrujete zbývající emailové letáky ze soukromého emailu, abyste jej měli úplně čistý.

Hlídač výrobků

Jelikož aplikace zvládá vyhledávat v letácích, může za vás sledovat produkt, který si chcete koupit. Zadáte například „notebook Lenovo“, a když se v jakémkoliv letáku objeví notebook Lenovo, dostanete upozornění. Sledovat lze až pět výrobků současně.

Buďte šetrní k přírodě

Představte si, jaké by to bylo, kdyby všichni lidé využívali Chytrou schránku. Už by se nemusely tisknout letáky v papírové formě, nikdo by je nemusel roznášet po celém lese a ušetřila by se spousta papíru. Elektronickou verzi navíc můžete mít kdykoliv s sebou. Podíváte se z mobilu, tabletu nebo chytré televize.

chytraschranka

Chytrá schránka – reklamní emaily pod dohledem

Jak se zaregistrovat

Když zamíříte na chytraschranka.cz, rovnou uvidíte slevové letáky. Ale opravdovou sílu aplikace zakusíte až tehdy, jakmile se zaregistruje. Nic to nestojí a nikdy stát nebude. Uvedete jméno, příjmení, email a zvolíte si heslo. Pak si přizpůsobíte svou schránku, aby do ní chodilo jen to, co vás zajímá, a tím práce končí. A začíná období bez emailu zahlceného reklamními sděleními.

To, co zvládá Chytrá schránka, s obyčejným emailem jednoduše nikdy nedokážete. Museli byste se zaregistrovat do více než 150 obchodů. A to ještě nemluvíme o přehledném roztřídění a vyhledávání v reklamních emailech.

Tým redaktorů magazínu Objevit.cz se skládá z poměrně mladých lidí, kteří psaní článků a pohybování se ve světě IT pokládají za svůj koníček, věnují se mu a tudíž mu i rozumí.

Komentáře

Nahoru