Tisková zpráva: Získejte ještě více zákazníků díky Facebook Fanpage

Získejte ještě více zákazníků díky Facebook Fanpage

Nové trendy a moderní formy prezentace značky vyžadují stále aktivnější komunikaci směrem k zákazníkům.

Aby se majitelům firem podařilo uspět v tak přesyceném prostředí, jakým je český trh, musí proto této komunikaci věnovat stále více svého času. Kvůli jeho nedostatku se však obvykle podceňují některé domněle zprofanované způsoby, jakým je například Facebook.

„Naše doporučení je jednoznačné – využívejte sociální sítě pro vaše podnikání,“ radí Miloslav Lano, produktový manažer ze společnosti Mediatel. Ta pro své klienty postaví Facebook Fanpage od základu a následně se stará o její aktualizaci a takzvaný nábor fanoušků prostřednictvím reklamy na Facebooku, soutěže a další aktivity.

„Víme, že hodně podnikatelů je časově vytížených, a proto naše společnost připravila několik balíčků, které jim ušetří čas a zároveň je dostanou na mapu sociálních sítí. V rámci naší nabídky můžeme umístit jejich podnikání na Facebook, Twitter a v současné době připravujeme také propojení na LinkedIn, Pinterest, Instagram a další populární sociální sítě. V dnešní zrychlené době se nesmí podceňovat kupní síla osob, které se na sociálních sítích nachází. Kdo není na Facebooku, jako by nebyl.“

Proč by měli podnikatelé dbát na kvalitní prezentaci na sociálních sítích? Zeptali jsme se marketingového odborníka společnosti Mediatel Vladimíra Buti. „V dnešní době sociálních sítí je téměř nutností, aby se firma, vedle vlastní klasické webové nabídky, uměla představit i v této specifické formě. Webové stránky slouží jako hlavní zdroj informací, produktů a činností, kterými se společnost zaobírá. Sociální sítě jsou však interaktivní a dokáží zaujmout široké spektrum zákazníků a zároveň efektivně šířit zajímavé informace. Při dodržení základních pravidel, jako je správný výběr cílové skupiny, vhodná skladba firemních postů a správná komunikace se stávají sociální sítě efektivním nástrojem pro vybudování loajální komunity zákazníků a dalším kanálem pro akvizici zákazníků nových. Můžete tak přivést potenciální klienty buď na vaše webové stránky, nebo přímo k vám do provozovny, a to vše tím správným mixem reklamy, nabídek, soutěží a zajímavých informací o vašich produktech a službách.“

Připadají Vám sociální sítě příliš komplikované a nemáte čas ani vhodnou osobu ve firmě, která by dokázala adekvátně plnit jejich obsah?

Společnost Mediatel vám pomůže reálně zvýšit povědomí o značce a postará se jak o aktualizaci obsahu, tak o její oblíbenost. Navíc tuto službu poskytuje v Česku i na Slovensku, takže můžete oslovit oba trhy současně.

Pár příkladů podnikání, které se společností Mediatel spolupracují:

1. Společnost zabývající se snubními prsteny začala spolupracovat se společností Mediatel se 128 fanoušky na své Facebook Fanpage. Po čtyřech měsících již měla 4 385 aktivních fanoušků.

2. Internetový obchod s dětským zbožím si od společnosti Mediatel nechal Facebook Fanpage postavit od základu a během půl roku dosáhl na hranici 5 000 aktivních fanoušků.

Více fanoušků díky kvalitní FANPAGE!

Bisaku – snubní prsteny www.facebook.com/snubniprstenybisaku

Počet fanoušků k datu převzetí (19. 9. 2012): 128

Aktuální stav (k 18. 2. 2013): 4 422

priloha

Po pěti měsících narostla obliba a návštěvnost stránek 34,54 krát.

Tento nečekaný nárůst umocnila soutěž před koncem roku (listopad 2012), kde výhrou v soutěži byly prsteny podle vlastního výběru v hodnotě 20.000 Kč.

Dětský svět MAMAJ www.facebook.com/DetskySvetMamaj

Počet fanoušků v den spuštění kampaně (23. 4. 2012): 1 141

Aktuální stav fanoušků (k 18. 2. 2013): 4 988

priloha

K výslednému nárůstu fanoušků této stránky přispěla jak PPC* kampaň, která proběhla v květnu 2012, tak i červnová soutěž o elektronické autíčko Audi.

Výhody sociálních sítí, aneb 5 kroků k více zákazníkům:

1. Díky Facebooku získáte možnost oslovit až 3 miliony potencionálních zákazníků v České republice.

2. Prostřednictvím nenásilné formy máte možnost informovat o novinkách a produktech, které chcete představit.

3. Zpětné odkazy z Facebooku zvýší počet kontaktů na hlavní webové stránce firmy a zlepší hodnocení vaší firmy u Google a jiných vyhledávačů.

4. Nevyžaduje aktivní up-date ze strany klienta, veškerou správu včetně copywritingu (vkládání příspěvků, aktualizace, rozvoj) zajišťuje profesionál společnosti Mediatel.

5. Být AKTIVNÍ – hlavní požadavek prostředí sociálních sítí. Interaktivní a kvalitní Fanpage dokáže zvýšit povědomí o firmě a produktu v prostředí, které je velmi rychlé.

*Platba za proklik – reklamní sdělení, kdy jsou inzerentovi účtovány vždy až prokliky, tj. za reklamu se platí, až když někdo klikne na odkaz v ní uvedený.

V současnosti se udává jako nejprogresivnější a nejefektivnější forma reklamy na internetu.

Kontakty pro novináře:

Barbara Kotulánová – společnost Mediatel, e-mail: BKotulanova@mediatel.cz

Jana Bartáková – agentura BIG FISH & CO., M: +420 602 756 387, e-mail: jana.bartakova@bigfishco.cz

ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz

Zdroj: ČTK/Protext

Komentáře

Nahoru