Značka Idelyn Beliema přichází s provokující kampaní. Jak vy nazýváte vaše intimní partie?

V současné době je téma týkající se ženské intimity tabu, neboť spousta žen nedokáže prolomit svůj stud. Z tohoto důvodu se společnost Walmark rozhodla podpořit značku Idelyn Beliema, pod kterou se skrývají prostředky na intimní hygienu, netradiční a provokující kampaní. Walmark v rámci reklamní kampaně vyzývá ženy, aby hlasovaly o nejlepší název pro vagínu.

Hlavním prostředkem reklamní kampaně je virální video zobrazující, jak nepříjemné je pro ženy téma týkající se intimity.

Účelem reklamní kampaně je pobavit a otevřít diskuzi na vážné téma, které je stále schováváno pod koberec. Když se ženy naučí otevřeně mluvit o intimních partiích, může to přispět ke správné léčbě v případě intimních problémů.

„S pomocí kampaně chceme v první řadě otevřít diskuzi na toto choulostivé téma a pomoci tak ženám otevřeně hovořit o jejich intimitě. Žijeme v 21. století – není důvod, proč by to mělo být tabu. Jedná se přece o naše tělo a tedy i o naše zdraví,“ vyjádřila se ke kampani Barbora Martincová, Category Marketing Manager značky Idelyn Beliema.

Kampaň vyšla z rukou maďarské reklamní společnosti McCann Budapest, která ve spotu oslovila ženy v celém středoevropském regionu. Objevily se tam také ženy z České a Slovenské republiky.

Hlasování o vhodné označení pro intimní partie bude na webu a potrvá po dobu tří týdnů. Tak už jste hlasovaly i vy?

Zdroj / Foto: Ihned.cz

Stále ještě mladý a (snad i) krásný psavec píšící na svém blogu Krcmic.cz. Pracoval pro společnosti T-Mobile, SaveMax, Telefonica O2, Brunswick Estates, Accenture, euroAWK a Socialbakers. Založil portál Pravdu.cz. V současnosti vlastní tento web. A pracuje na tom, aby z Objevit.cz udělal další uznávaný a navštěvovaný portál.

Komentáře

Nahoru