Známé žluté autobusy Student Agency najdeme už od jara 2016 pod novým názvem RegioJet

Podnikatel Radim Jančura připravil zásadní změnu v marketingové strategii. Známé žluté autobusy, které vypravuje od roku 2004, už nebudou jezdit pod známou značkou Student Agency, ale ještě pod známějším názvem RegioJet. K této změně by mělo dojít už během jara 2016.

Konkrétní datum ale vedení firmy nestanovilo, změna bude postupná. První autobusy označené jako RegioJet už jezdí necelý rok na slovenské vnitrostátní lince z Banské Bystrice do Bratislavy. Následovat budou české a mezinárodní linky.

Příběh mojí firmy Student Agency, který je známý v Česku, lidé za hranicemi neznají. Je to nepraktický název pro dopravní firmu. Proto připravujeme změnu, aby vznikla jedna dopravní značka RegioJet; vysvětlil Radim Jančura. 

STUDENT-AGENCY-flotila

Firma Student Agency začínala s prodejem zahraničních pobytů

Název Student Agency vznikl z toho důvodu, že pan Vančura začal jako první s prodejem zahraničních pobytů a letenek. Od roku 2004 provozuje Student Agency také autobusové linky, které od té doby nesou jméno celé skupiny.

Pro cizince je název Student Agency nepochopitelný

Pro cizince je nepochopitelné, proč mají cestovat s nějakou studentskou agenturou. Typicky žlutá barva ale na autobusech zůstane; řekl brněnský podnikatel Vančura.

9455094646_be753e33f6_b

Nové označení zatím využívá autobus na lince Banská Bystrica – Nitra – Bratislava

Nové označení by měly autobusy dostat už na jaře 2016. V současné době nové označení RegioJet využívají pouze autobusy na Slovensku, které vozí od února 2015 cestující na pravidelné lince Banská Bystrica – Nitra – Bratislava. RegioJet připravuje také první zahraniční linku, která nebude zasahovat na české území, a to trasu Bratislava – Vídeň. Autobusy jezdící na Slovensku budou mít podle současného plánu logo RegioJet.sk. České linky budou mít koncovku .cz a mezinárodní .com. 

Rebranding takto zavedené značky s sebou samozřejmě vždycky nese určité riziko. Na druhou stranu jde zjevně o pečlivě připravený tah, takže pokud firma zvládne komunikaci, nebude to pro ni znamenat žádné významnější ztráty, komentuje marketingový tah Pavel Zábrodský z PR agentury Omnimedia.

Student Agency vlastní zhruba 180 vozů

Autobusová flotila firmy čítá zhruba 180 vozů, jezdí s nimi na několika desítkách linek. Skupina Student Agency Radima Jančury sestává z několika firem, které loni dosáhly obratu 7,5 miliardy korun, což byl oproti předešlému roku nárůst okolo deseti procent. Student Agency provozuje pod značkou Tick Tack Taxi pražskou taxislužbu, dlouhodobě se věnuje prodeji letenek, pracovních pobytů pro studenty a od roku 2004 se výrazně zaměřuje na dopravu.

Zdroj: Lidovky

Komentáře

Nahoru