Dnes vyšlo 2 článků

Zoot a Mall.cz se otevírá brána oboustranně výhodné spolupráce!

Zoot a Mall.cz se otevírá brána oboustranně výhodné spolupráce!

I přes fakt, že pomyslným výhercem na žebříčku nejprodávanějšího zboží online se stalo oblečení, pořád se největšímu českému e-shopu Zoot.cz nedaří dostat z červených čísel! Je to způsobeno jednoduše tím, že oblečení si online nikdo prostě nezkusí, tudíž je jeho návratnost několikanásobně vyšší, než u ostatních e-shopů s jiným typem zboží.

Proč se oblečení vrací?

Spotřebitel má samozřejmě právo zakoupené zboží, jež si nemůže vyzkoušet, do 14ti dnů od nákupu vrátit – a právě na toto většina nakupujících spoléhá. Oblečení si prostě objedná, aby ho doma vyzkoušeli a „pak se uvidí“. Pokud nesedí, jednoduše jej zašlou zpátky a prodejce je vázán povinností vrátit kupujícímu celou částku.

bonding-1985863_960_720

Neuvěřitelný boom v oblasti nákupu oblečení online

Věděli jste, že ročně utratíme za online nákupy oblečení až 24,5 miliard korun? I přes toto ohromné číslo ale e-shopy s oblečením prakticky nevydělávají. Mimo Zoot hlásí velký propad do červených čísel například také internetový obchod Zolando.cz. Všechny tyto obchody mají ale jeden společný jmenovatel, který může za tento neskutečný finanční propad – a tím jsou vysoké náklady na vrácené zboží. Jenom společnosti Zoot lidé doteď vrátili až neuvěřitelných 90 procent všech objednávek!

Záchrana ve formě největšího internetového obchodu Mall.cz

A Právě z tohoto důvodu je na českém trhu tenhle velký internetový obchod, jež zvládl dostat do červených čísel již spoustu dalších velkých a známých e-shopů, jako je například internetový obchod s pneumatikami Tomket.cz. Zachrání i Zoot.cz, jež se v první polovině tohoto roku dostal do neuvěřitelné ztráty až 143 milionů korun?

 

action-2277292_960_720

Výhody jejich spolupráce?

Vzájemnou spoluprací dojde samozřejmě ke vzájemné spokojenosti – Zoot bude mít další propagaci ani Mall.cz na tomto prodejci nebude škodný, jelikož z každého prodeje mu jde „do kapsy“ provize dle jejich tabulek. Stejný postup má zaveden i světově známý server amazon.cz – přiblíží se mu jednou i Mall.cz?

V případě této spolupráce alespoň Mall.cz rozšíří svou nabídku o oblečení a boty, na něž se do teď až moc nezaměřovala. Přitom právě móda a sportovní zboží je v dnešní době docela trhák v oblasti online prodeje. Pro Zoot je tohle „spojenectví“ naprosto skvělým krokem, jelikož již dlouhou dobu hledají pro svůj bussiness velkého investora.

Pomohou v tomto případě moderní technologie?

Samozřejmě že už se polemizuje o budoucím postupu, kdy by právě díky moderním technologiím bylo možno si vybrané oblečení prostě a jednoduše „vyzkoušet“ na poli virtuální technologie.

Zda se podaří se do té doby společnosti Zoot a Mall.cz můžeme jen tiše pozorovat.

Zdroj: text, foto: archiv.ihned.cz/c1-66360990-zoot-jedna-o-spolupraci-s-mall-cz-obchod-s-oblecenim-hleda-cestu-z-cervenych-cisel-druhy-nejvetsi-e-shop-v-cesku-pak-doplneni-nabidky

 

Komentáře

Nahoru