Dnes vyšlo 1 článků

Společnost ZOOT je 3. nejrychleji rostoucí firmou v České republcie, chce dosáhnout zisku 30 milionů korun

Společnosti ZOOT seo za minulý protočit přibližně půl miliardy korun, jako cíl na příští rok je dosáhnout zisku alespoň 30 milionů korun. Vzhledem k popularitě a oblíbenosti tohoto obchodu se dá očekávat, že se tento požadavek společnost ZOOT splní.

On-line obchod s módou ZOOT rozšiřuje svůj byznys a má plány dostat se i za hranice Česka. Vychází především z toho, že Češi za oblečení a doplňky utrácejí jen v průměru tři procenta svých příjmů, v Evropě je přitom běžné, že lidé za oděvy dávají okolo pěti procent. Nakupování triček, bot nebo čepic na internetu je stále běžnější. ZOOT je podle žebříčku Inc. 3. nejrychleji rostoucí firmou na českém maloobchodním trhu.

Společnost loni obsloužila téměř 200 tisíc zákazníků

Společnost za minulý rok obsloužila téměř 200 tisíc zákazníků. Webové stránky ZOOTu denně navštíví 80 tisíc lidí, jeho měsíčně vydávaný časopis má náklad přes sto tisíc. V současné době nabízí ZOOT více než 300 značek. Nově take získal distribuce získal od Dorothy Perkins či New Looku, což jsou obchody, které prodávaly výhradně ve vlastní obchodní síti.

,,V tuto chvíli například v Praze dodáváme zboží v průměru do 3 hodin od objednávky,“ uvedl spolumajitel ZOOTu Ladislav Trpák.

photo-01

Společnost ZOOT chce otevřít další pobočky v Česku, Rumunsku a na Slovensku

Letos chce společnost ke stávajícím dvěma desítkám výdejních míst otevřít minimálně 15 dalších v Praze, Brně, Bratislavě a v několika rumunských městech.

Drtivou většinu příjmů tvoří čeští zákazníci. Také Slovensku podařilo za minulý rok přinést do rodinné pokladny 45 milionů z celkových 450 milionů.

,,Za celý rok 2016 očekáváme v Česku provozní zisk cca 30 milionů. Peníze na investice pro expanzi zajistíme v dalším kole financování, které chystáme zhruba v polovině tohoto roku,“ dodává finanční ředitel ZOOTu, Petr Ladžov. 

ZOOT je internetová obchodní platforma, která je postavená na kombinaci vyžádaného marketingu a sociálního nakupování na základě dohody se zákazníkem, o jaká sdělení má zájem a jakou formou (e-mail, časem i SMS) chce být informován. Společnost ZOOT následně za uživatele vybírá a hledá nejlepší nabídky zboží (slevy, limitované kolekce a výhodné akce) přesně podle jeho preferencí.

Zdroj: Lupa

Komentáře

Nahoru