Jaká klíčová slova na Googlu byla v roce 2015 nejdražší?
Vyhledávač Google v první polovině roku 2015 (za první a druhé čtvrtletí) shrábnul téměř 35 miliard dolarů. Meziroční nárůst příjmů je 11 %. Do systému Google AdWords inzerenti naléli miliardy dolarů. K dispozici jsou miliardy klíčových slov a ceny za proklik se razantně liší. Některá klíčová slova stojí několik centů, jiná i stovky dolarů. Která klíčová slova jsou nejdražší?
V roce 2014 bylo nejdražší klíčové slovo Insurance, za které inzerent zaplatit 54,911 dolarů (cca 1 400 korun). V roce 2015 fráze San Antonio car wreck attorney loňského vítěze převálcovala, neboť inzerent za klíčové slovo San Antonio car wreck attorney zaplatil neuvěřitelných 670,44 dolarů (cca 16 tisíc korun).
Ceny u některých klíčových slov dávají smysl, u jiných překvapily. Portál WebPageFX.com zveřejnil infografiku, která zobrazuje analýzu nejdražších klíčových slov na Googlu za rok 2015.
TOP 10 nejdražších klíčových slov
- San Antonio car wreck attorney – 670,44 $
- Accident attorney Riverside VA – 626,90 $
- Personal injury attorney Colorado – 553,08 $
- Top personal injury attorneys – 551,32 $
- Motorcycle accident attorney Los Angeles – 551,11 $
- Structure settlements – 539,82 $
- Car accident attorney Orange Country – 507,54 $
- Austin drug rehab – 463,05 $
- Orange Country accident attorney – 450,91 $
- West Palm beach criminal lawyer – 435,81 $
Ze 100 nejdražších klíčových slov se týká:
- 78 % práva,
- 8 % kontaminované vody,
- 6 % pojištění,
- 4 % drog a alkoholu (odvykání),
- 3 % online vzdělávání,
- 1 % služeb spojených s byznysem.
Komentáře